Llibre publicat



Durant molt de temps he escrit histories, com qui fa mots encreuats. Fa dos anys vaig començar a ajuntar contes en aquest blog, després algun d’ells van ser publicats en el suplement Món d’Eurovacances a la Vanguardia.

Finalment, demà 18 de desembre, com per art de màgia, els Apunts contables es materialitzen en llibre:
 Primera edició esgotada 



Arribats a aquest punt, ple il·lusió, vull convocar la complicitat d’amics, coneguts i algun lector perquè m’ajudeu a prosseguir el somni. Sense vosaltres aquest llibret és orfe, quan el llegiu serà complet.
Sóc conscient de no haver escrit cap genialitat, però si llegint-me, per uns instants, deixeu de pensar en la feina, la parella, els fills, el barça, l'economia, els polítics o el temps... em dono per satisfet. Crec fermament que les histories que us proposo són dignes inquilines de la vostra estanteria. Serà un honor!

Probablement tot plegat no arribi gaire lluny, però ara és el moment d’intentar-ho. Es per això que confio que em feu costat per difondre aquesta aventura i així intentar superar una modesta però estimadíssima primera edició.


Si voleu comprar aquest llibre ho podeu fer en quatre llibreries barcelonines de les que en voldria destacar, més enllà de la seva provada professionalitat, l’amable disposició amb la que han acollit la proposta. Si no poguéssiu arribar-vos a Barcelona, contacteu-me privadament i ben segur que en trobarem la manera. 

Llibreria Iberica:

Passeig Sant Joan 27. 
Al costat de casa. Si la compreu aquí i em feu un toc us convido a al que vulgueu.


Documenta:

Carrer Cardenal Casañas,4. Al costat del Liceu.
www.documenta-bcn.com

La impossible:

Carrer Provença, 232. A prop de la Pedrera


Taifa

Carrer Verdi, 12. A prop de la Plaça Virreina de Gràcia


Agraïments:

Oriol Ampuero, per la seva necessària i inestimable correcció i contenció.

 A la meva mare,  per a part d’haver-me parit, ser l’editora “amateur”, amb amor.

Miquel Riera, per la seva desinteressada edició

Arnau Ferrer,  per realitzar del Món d’Eurovacances, i confiar-me els contes; probablement el desencadenant de tota activitat posterior.

Mariajosé Narro, qui em va fer adonar que m’agradaven els llibres i que eren compatibles amb els Sex Pistols.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada